Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 8. mars 2014

Bursdagskort til 1-åring :)

Lagde dette kortet ferdig tidligere i uka, og nå kan jeg vise det frem, siden jeg leverte det fra meg i dag. :)
Bursdagskort til fine lille Tarjei, som ble 1 år i dag!
Utrolig hvor fort tiden går, synes jo nettopp han ble født. :)
Så dette ble kortet til ham, med bilde av Ole Brumm på.
Og mange ballonger og stjerner. :)
 
Innsiden av kortet, med bilde av bursdagsgutten. :)
 
Jeg ble valgt ut denne uka til å havne I Rampelyset på scrapping.no!
Cornelia valgte denne LOen med alle supeheltene på.
Kjempemorsomt å bli valgt ut! :D Tusen takk!
 
Liiiiitegrann shoppings denne uka også... :D
Flere mønsterark beregnet på kort, hovedsakelig, og litt påfyll av blomster. :)
 
Nå er det kveld her i gården, mann og barn har lagt seg (mer eller mindre), og jeg sitter og koser meg med litt alene-tid i sofaen.
Skal prøve å få med meg en film som begynner straks, før jeg tar kveld.
Ha en fortsatt fin kveld. :) Klemz!
 

2 kommentarer:

Linda sa...

Flott kort. Gratulerer med en tur i rampelyset :)
Linda

nedergaard ( Lissy ) sa...

Sikke et skønt fødselsdags kort

Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap
DT, Lissy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...