Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 26. juli 2008

Beste konserten EVER!!!! :D

24. juli dro vi med første flyet fra Tromsø til Oslo. Rimelig trøtte, men kjempespente!
Grunn: Vi skulle på konsert med Iron Maiden!!!!! YAY!!!!
Gruppa er kjent for skikkelig flotte og solide konserter og sceneshow, så vi var ganske forventningsfulle. Og siden de hadde spilt på Lerkendal to dager før, og kritikkene var strålende, ble ikke forventningene mindre...
For å si det kort; alle forventningene ble innfridd, og enda litt til... VANNVITTIG bra konsert! Seriøst verdt pengene det kostet å komme seg nedover. Og når været var så knallbra som det var, kunne det jo ikke bli stort bedre!

En ganske ivrig og spent gjeng, som venter på at oppvarmingsbandet skal bli ferdig, så selve konserten kan begynne. :D
Here goes... Vokalist Bruce Dickinson
Vannvittige pyrotekniske effekter
Eddie dukka også opp på scenen

Som jeg sa... vannvittig...
Eddie... igjen... ;)

Dagen etter gikk vi å vandret rundt i Oslo. Der kom vi over denne, som var strategisk parkert over inngangen på en butikk... :D

Her har Line truffet på en av the Blues Brothers...

Flotte dager i Oslo, utrolig bra konsert, og varmt og godt vær. Frister absolutt til gjentagelse!:D

4 kommentarer:

Stine sa...

Oi så artig å dra på konsert tur sørover, tipper det var verdt pengene ja! Veldig brae bilder du har tatt, blir vel scrappet etterhvert?!
Så de på Roskilde for noen år siden, tøffe typer!!

Stine :)

Johanne sa...

Herlige bilda, når æ ser å høre kor arti dokker hadde det, skulle æ nesten ønske æ hadde blitt med, for opplevelsen sin del. Gubben kom glad og fornøyd hjem! :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Heisann :)
Ja konserten var kanonbra.
Skikkelige greier og herlig sceneshow... me love :)
Kjekt å se bilder fra konserten,
jeg tok ikke med mitt kamera ( ja litt dumt men men)
Det var en opplevelse.
Kos deg.
Klem

Lula sa...

Hei!!

Så gøy med Iron Maiden konsert;) Jeg har akkurat vært å sett de i Gøteborg nå på lørdag, og det var som du sier KANONBRA!!! De gutta er bare rååååå. Jeg var i Gøteborg for 3 år siden også, men denne gangen tok de helt av. ullevi stadion og 56.132 mennesker gav meg gåsehud:)) I Sverige er de vanvittig populære og de spille Maiden på alle utesteder og restauranter*lol*

Det var litt gøy å se noen andre som liker maiden, så jeg måtte bare skrive noen ord her til deg! he he

Ha en fortsatt fin sommer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...