Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 3. juli 2008

ScrappMania: Sangtittel utfordring

ScrappeMania har en ny utfordring, om å bruke en av sangene fra VG-lista som tittel på en LO.
Vel, valget var ikke så vanskelig. Det falt på 1.plassen og sangen LOST. Den er så fin!!!!
Her har jeg brukt den på en LO om min datter. Bildet er tatt i et øyeblikk hvor hun faktisk satt stille, og hun ser ut til å være litt fortapt der hun sitter...
Kjempeflott utfording! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Perfekt tittel, ja!

Takk for at du ble med!
Brita:)

{ Kristina } sa...

Jeg er helt enig med deg, den sangen er så fiiin! =) Nydelig layout. Like koselig hver gang du deltar.

Kristina

Heidi sa...

Det er bare en nytelse og se alle de fine sidene du lager. Nydelige Layouter rett og slett og ikke minst masse flotte bilder.

Klem fra Heidi

cathrineangelica sa...

kjempe fin LO:)

titlen passet utmerket ja:)
nydelig bilde:)

♥ Kari ♥ sa...

Denne siden var jo bare nydelig da!! kjempefin tittel til bildet, og flott fargevalg :)

Ha en koselig helg!
Klem fra Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...