Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 1. juli 2008

Scrappedugnad, ScrappeMania og Pencil Lines... Oppsamlingspost...

Dette blir litt oppsamling av div utfordringer og skisseløsninger... Vel, vel, like greit det, kanskje, når tia ikke strekker til alt man prøver å rekke...

Første ut er min løsning på Scrappedugnads båndoppgave. Oppgaven gikk ut på å bruke bånd på LOen. Det har jeg gjort, selv om jeg kanskje ikke har brukt så mye bånd, da. Men syntes det var passe til bildet.
Så var det ScrappeMania's Ett lite ord #2. Denne gangen var ordet ENDELIG / FINALLY det ordet vi skulle ha med. Jeg har scrappet en side om niesen min, som ENDELIG fikk lappen! Hun sleit en god stund før hun fikk den, så hun var skikkelig glad for å være ferdig. ;)
ScrappeManias andre utfordring denne gangen, var å bruke maling og masse blomster.
Her har jeg malt over et ark fra 3ndypapir, og brukt en god del blomster fra Prima. Bildene er av min sønn som utforsker området rundt hytta i fjor sommer.

And then, here are my layouts, made from the last two sketches over at Pencil Lines. This one was made after sketch 90, and guest designer was Debee Campos. Lovely sketch!

This was made after the last sketch, # 91. Here Janine Boyd was guest designer. This layout was made in a rush, not so happy about it, bot oh well...

3 kommentarer:

oheidia sa...

Så utrolig mange utfordringer du har tatt og veldig flotte lo'er! Hærlig fargerik de fleste av de - er så deilig med slike glade sommerfarger!

Jeg har også levert sketch 91 til pencilines nå - skissa er den samme og det er så morsomt å se hvor ulike alle bidragene er!

Ha en fin sommerkveld!

Heidi A.

suebaru sa...

Love your takes on the Pencil Lines sketches! Don't forget to email then to our readers gallery too!

{ Kristina } sa...

Så masse flott du har laget da. =) Den utfordringen vår med maling og blomster skulle være noe altered.

Kristina
ScrappeMania

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...