Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 10. juli 2008

ScrappeMania {gjestedesigner}#2 - Beate & Pencil Lines 92

Her er mitt bidrag til ScrappeMania's andre gjestedesigner utfordring. Beate Solem er designer for denne, og oppgaven gikk ut på å scrappe en LO som ikke hadde et firkantet format.
Så jeg har scrappet på en stor bazill tag. Litt morsomt å prøve et sånt format. Bildene er av min sønn, på vandring og oppdagelsestur langs veien.

This is my layout made from Pencil Lines sketch 92. I liked this sketch very much, and it was quite easy to scrap after. Guest designer this week was Kelly Purkey. The title of the layout says " Spread your wings and fly", and the text at the bottom says "and don't let anything stop you..."

5 kommentarer:

Beate sa...

Oi, så flott den ble, og så kreativt det var med en stor tag. Takk for at du ble med i utfordringen min. :)

God sommer!

domestic goddess sa...

Hi Solfrid
What a beautiful photo!
anna x

Jill sa...

Fantastisk prinsessbilde!!!!!
Herlig albumsider!
Ha en fin uke!

Renée og Amanda sa...

Oj, så spennende format!! Veldig annereldes, men utrolig stilig ;)

Takk for at du deltok :)
Renée, ScrappeMania

{ Kristina } sa...

Artig å se et format sikkert ingen andre har valgt. Flott var den også. Takk for at du deltar.

Kristina
ScrappeMania

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...