Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 17. mars 2013

16.mars

Hjemme igjen etter en kreativ og morsom helg, med masse scrapping og enda mere skravling. :)
Har vært i Tromsø på Scrapp Med Hjertet- treffet, og har fått så mye inspirasjon nå!
Gleder meg til å scrappe mer i dagene fremover. :)
Bilder fra gårdagen :)
Nå blir det sofa, film og potetgull resten av kvelden, er sliten, og ikke helt i form.
Eneste minuset med treffet er at cuttlebugen min tok kveld, så nå må jeg finne meg ny stansemaskin...
Får se hva jeg ender opp med. :)
Ha en koselig søndagskveld.

1 kommentar:

Birgitanita sa...

høres ut som at du hadde det kjekt, selv om maskina så farvel.
Jeg har ennå ikke kjøpt meg en stansemaskin. men tenker på det :)
Du får ha en flottkveld/natt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...