Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 25. mars 2013

23.mars, og en bok til notater

Sånn så stuebordet ut i går... Før jeg fikk ryddet, selvsagt. :)
(Og så snakker vi ikke om at det ser like ille ut nå.........)
Jeg liker å scrappe når jeg ser på tv, og da blir det gjerne rotete på bordet...
Ja, ja, så lenge ingen klager på meg, så går det vel greit? :)
For e stund siden var jeg innombloggen til Bodil, og der så jeg at hun hadde laget en kjempekul bok til notater og oppbevaring av småting. (Innlegget hennes finner du HER)
Jeg syntes den var så flott at jeg måtte prøve å lage en slik selv.
Og her er resultatet:
Jeg har lukket den med strikk som er festet på baksiden gjennom permen.
Hjørnene er fra Tim Holtz.
 
Jeg hadde ikke noen blokk som passet til dette formålet, så da lagde jeg en selv. :)
Brukte ark fra en gammel Nemi- dagbok og Bind-it-all til å lage blokka.
 

 
 
Mappen med plass til småting, lapper, kvitteringer osv.
Har brukt borrelos dots fra glue dots til lukkemekanisme på mappen, funket fint. :)
Nå er det litt tid til å se ferdig en film, før jeg køyer.
Fri i morgen, og ingen unger hjemme, da kan jeg sove litt lengre.
Ha en fin uke. :)


2 kommentarer:

Tone-Lill sa...

Fantastisk kreativt. Denne boka er mega kul, og så mye plass du har til ting og tang
Ønsker deg en fin påske uke :)

Luce sa...

Det bordet så veldig velkjent ut ;o) Men resultatet av rotet ble knalltøft!
Ha en fin kveld :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...