Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 20. mars 2013

18.mars, og et vintage kort/skilt

Etter å ha sovet lenge, er det greit å kunne kose seg på en mandag med en god bok, og sjokolade rester fra scrappehelga... ;)
Et kort/skilt/veggpynt som jeg laget på treffet i helga.
Oppgaven var å lage noe i vintage, og ha med pennesplitt og blonder..
Er ikke så veldig glad i vintage, men det gikk da på et vis.
Straks avgårde på jobb, ha en fin dag! :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Et kjempefint veggbilde du har lagd ;)

Ang. det du spurte om: Jeg gjør litt begge deler.
Lager ferdig bakgrunnen først, stempler figurer på vanlig kopipapir og farger/maler de og klipper ut.
Noen ganger er det jo små detaljer som er vanskelige å klippe ut, så da stempler jeg også motivet på bakgrunnen før jeg limer på det jeg farget/klippet ut.
Fargene blir også finere på den måten, synes jeg.

Ha en fin kveld :)

Cornelia sa...

Böcker och choklad... och kanske en (halv?) ledig dag... hur bra kan det bli?! Inte mycket bättre! *ler*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...