Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 27. mars 2013

26.mars, og LOer med maaaaaaange bilder! :)

Var hos pappa i går og vasket huset til påske.
Denne lille karen blir sååååå glad hver gang vi kommer på besøk. :)
 
Har scrappet litt i går og i dag.
Tre LOer med bilder fra Bon Jovi konserten vi var på i 2011.
Det ble maaaange bilder på hver LO, men det måtte bare bli sånn, ville ha med alle bildene. :)
Ellers veldig enkle LOer, var ikke så mye plass til stæsj og ting på dem. :)
 
Denne LOen er ikke laget nå, den lagde jeg på treffet jeg var på forrige helg.
Men siden bildet på den også var fra konserten, måtte jeg jo bare legge den ut sammen med disse. :)
Min bror og kompisen hans som var med på konserten, driver og kødder litt med meg...
Tullinger.... :D
 
Fantastisk flott konsert! :)
 
Dagen etter konserten var vi noe slitne, alle sammen, så da ble det litt småshopping,
og lunsj på Hard Rock Cafe, før vi tok fly hjem igjen.
Flott konsert tur!
 
Bare en dag med jobb igjen, så er det påskeferie på meg. :)
Og i morgen kommer ungene hjem igjen, gleder meg til det. :)
God påske!


2 kommentarer:

Solveig sa...

Mye flott her! Nydelige egg og bryllupseske! Fortsatt god påske!

Cornelia sa...

Ibland är det ju så... att man bara vill ha med en massa bilder! De är viktiga, allihop, liksom! *S*

Jättefina minnen bevarade!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...