Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 17. november 2013

11.-16.november

Det ble et lite opphold her i dagene, men her kommer de siste... :)
Mandagskveld på jobb, en SÅNN dag, hvor det meste går på tverke....
Kjedelig dag.....
 
Sterkt inspirert av strikkekafeen jeg går på, har jeg startet opp et julegaveprosjekt.
Kan ikke helt si hva og til hvem, da jeg ikke vet om vedkommende er innom bloggen min, men skal vise bilde av det etter hvert. :)
 
To stk litt nervøse og spente frøkener som sitter og venter på helsestasjonen for å få vaksine. :)
Flinke jenter begge to, som var skikkelig tøffe når det gjaldt sprøyta. :)
 
Begge ungene har gått gjennom en runde med masse hoste og vondt i halsen, og nå... er det min tur...
Alt prøves for å få roet ned hostingen, såpass at jeg får sove i det minste...
 
Mye vær ute denne kvelden. Regn, snø, sludd, og masse, masse vind.
Da er det greit å kunne sitte inne og kose seg, med stearinlys overalt. :)
 
Det har dukket opp et bygg inni verkstedet til Aksel, som skal bli kontor/pauserom, etc.
Tror det blir bra når han blir ferdig med det :)
Nå skal jeg bare få stablet meg på beina, og få i meg frokost, så bærer det på bruktmarked med meg og Silje i dag. Skal prøve å få solgt div ting, klær, sko osv.
Ha en fin søndag. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...