Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 26. november 2013

23.-25.november

Denne bloggingen min som jeg hadde planlagt hver dag i år, går vel heller dårlig....
Uansett, her er de siste dagene...
23.november bildet kan jeg ikke legge ut her, da det er av en julegave.
Og siden jeg ikke er sikker på om mottakeren er innom bloggen min, så lar jeg være å legge ut bildet her. Skal legge det ut etter julaften, da, ble nemlig veldig fornøyd med gaven. :)
 
Søndags formiddag ble brukt til å pakke inn kalendergaver til ungene.
Snart første desember, både jeg og ungene gleder oss masse til det. :)
 
Og i går, da...
Formen min er virkelig svingende for tiden.
Greide ikke å gjøre noe som helst i går morres, så da var det å ringe jobb og si meg syk...
Kjempegøy... not... Liker ikke å være borte fra jobb. Er kanskje noe kvinne-gen ting, at man får dårlig samvittighet for å være borte? Men er man syk, så er man syk.
Er bedre i dag, da, så skal på jobb i kveld. :)
Nå skal jeg prøve å få gjort noe fornuftig de siste timene før jobb.
Problemet er bare at jeg har så mye jeg "må" gjøre, og greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre... :)
Uansett, ha en fortsatt fin uke. :)



1 kommentar:

Cornelia sa...

Just det, är man sjuk så är man och då ska man inte jobba, utan vara hemma och ta hand om sej.

Men jag vet så väl hur du menar, jag tycker inte heller om att behöva ringa och sjukanmäla mej.

Hoppas att du känner dej bättre nu!
Ha en fin helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...