Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 11. november 2013

9. og 10.november, kjøkkenkluter og scrappeshopping

På lørdag dro jeg til Tromsø sammen med ungene og en niese.
Det ble litt prøving av klær, en tur innom dyrebutikken, og ungene gikk litt amok på Toys'R'Us...
På kvelden fikk vi besøk av min søster, og eldste og yngste niesa, og Tarjei. :)
Vi spiste og mat, så på Stjernekamp, og strikka... :)
 
Søndag, og farsdag...
Men når far jobber hele uka, søndag eller ikke, så får man finne på noe annet å gjøre.
Så nå er scrapperommet mitt ENDELIG ryddig!!! YAY!
Så nå har jeg plass til å være kreativ igjen! Gleder meg!
(Et skår i søndagsgleden er jo at Tromsø rykka ned til Adecco-ligaen... :( )
 
Kjøpte en pakke med magneter i byen på lørdag, og Magnolia diesene fikk jeg i posten. :)
 
Selv om det har blitt lite scrappings på meg i det siste, så har kreativiteten fått utløp i strikking!
Har tatt strikkepinnene fatt, og kastet meg på kjøkenklut-trenden. :)
Dette er mine to første forsøk, den blå ble ganske så bra, men det brune har diverse feil.... ;)
Oppskriften fant jeg her.
Mandag, og seinvakt...
Ha en fin uke, alle sammen!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Den gossen, Tarjei, börjar bli stor... och en stor charmör har han varit i hela sitt liv! Underbar bild på honom, och alla andra goa barn!

Så härligt att få ordning i ditt scraprum, glädjer mej att se ett och annat pappersalster från dina händer igen!

Ha en fin helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...