Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 20. november 2013

18.-19.november

Vi har fått inn en god del juleting på butikken nå.
Og til å være en dagligvarebutikk, så er det faktisk veldig fine ting som er kommet. :)
Syntes denne jule-elgen var så kul...
Straks fem uker til jul. :)
 
Silje fikk penger i bursdagsgave hos bestemor og bestefar i høst, som hun skulle kjøpe seg parkas for.
Men vi sliter litt med å finne en hun vil ha. Prøvde på Cubus, de har ganske fine og billige.
Men både på Jekta i Tromsø og på nett var de fri for størrelsen hennes...
Så vi har trålet internett en stund nå...
Men skal se etter parkas neste gang jeg skal til byen, er flere Cubus-butikker å se i der. :)
Sliten etter jobb, og en god del netter med lite søvn og mye hosting, så nå tror jeg at jeg skal bort og hilse litt på sofaen en stund... :)
Ha en fin onsdag.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Trist att ni inte finner en parkas som är "rätt"! Lycka till vidare, i letandet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...