Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 14. januar 2014

365 bilder, og maaaange sjokoladekort....

(OBS; mange bilder i dette innlegget....)
Ok, jeg sa jeg ikke skulle ha flere dagbok-bilde-prosjekter...
Vel, det var til jeg så denne varianten i bloggen til Ellen, Slaraffenliv.
Her blir det ingen scrapping, kun et bilde per dag, med dato-overlays fra Ali Edwards, så det blir vel egentlig ganske enkelt og greit. :)
Skal samle bildene i en fotobok etter endt prosjekt.
Så, here goes! :)
 
365: UKE 1
Vel hjemme etter en koselig nyttårsfeiring. :)

Jeg ba ungene skifte på sengene mens jeg var på jobb...
Ja, ja, sengeklærne kom da av, i det minste. :)

Scrappet dåpskortet til Tarjei; min første eksplosjonsboks. :) Morsomt!

Tarjei stortrives i monsterbuksa jeg strikket til ham til jul. :)

Dåpsdagen til fine lille Tarjei. :)
 
365: UKE 2
Ny arbeidsuke, og ny vaktliste.

Såååå morsomt å være på jobb.... :D

På besøk hos mamma før kveldsjobb. :)

Fine Johanne fylte 18 år! :D

Flott og kaldt vintervær for en tur til byen.

På bursdagsbesøk hos Johanne, der traff vi denne moroklumpen. :)

Scrappesøndagskveld, med Ut i naturen fra Reisadalen på nett-tv.
 
I romjula fikk jeg bestilling på 15 sjokoladekort!
Har puslet med de over flere kvelder, og nå er de ferdige, klare for levering i morgen. :)
Håper bestiller blir fornøyd med disse. :)





























I morgen er det på jobb igjen, etter langfri.
Ha en fin uke. :)

4 kommentarer:

Bodil sa...

jaha ja ....du måtte ha et prosjekt i år også, hahahaha... det var en smart måte å gjøre det på og litt mindre arbeid :) Mange fine bilder her. Sjokoladekortene var NYDELIGE alle sammen ♥♥♥
klem :)

Cornelia sa...

Fantastiska "dagboksfoton" och väldigt flotta overlays!

Och det där jobbet med chokladkorten... OJ! Men fina blev de och jag är säkert på att beställaren blev helnöjd!

Ellen* sa...

Yey!! Så artig at du er igang med 365, du óg!:o) Definitivt mer overkommelig med bare et bilde pr dag i forhold til en LO!
Jeg merker allerede at jeg tar mer bilder (med kameraet, ikke bare mobilen) - jeg var nemlig kommet helt ut av det de siste par årene.

En imponerende samling med flott sjokoladekort også! Jeg er også sikker på at bestilleren blir fornøyd!:o)

Linda sa...

Masse flotte sjokoladekort her. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...