Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 20. januar 2014

Scrappet i kveld, gitt.... :D

I kveld har jeg endelig fått scrappet LOer igjen! To stk, til og med! :)
Og det var kjempegøy! Tror det blir mere slikt fremover. :)
 
Denne har jeg laget til en utfordring som Cornelia har i bloggen sin nå.
Jeg valgte å til dels lifte en av LOene hun har laget, likte oppsettet og det at hun har brukt kollasje av bilder.
Bildene er fra en av de herlige varme dagene vi hadde i fjor sommer, 1.juni, faktisk. :)
 
Denne LOen laget jeg til en oppvarmingsrunde til Diva inne hos scrapping.no.
Oppgaven var en skisse, som jeg virkelig likte å scrappe etter.
Bildene er av mine to nieser, som lånte kameraet mitt under pappas 80-års dag.
Resultatet ble masse kjempefine bilder som de hadde tatt av hverandre. :)
Leverer denne også inn til
Card and scrap #68: Bruk bling
 
Og så er jeg en av ukas favoritter hos scrapping.no!
Ble valgt ut med eksplosjonsboksen jeg lagde til Tarjeis dåp.
Kjempemorsomt å bli valgt ut!
 
Nå skal jeg bare... Høres ut som Albert Åberg, skal bare...
Skal bare se ferdig programmet jeg ser på nå, så er det rett i seng.
Tidligvakt i morgen...
Fortsatt god uke til alle sammen. :)
 

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Det är sååå moro att göra LO-er, tycker jag! Extra kul med skisser, faktiskt.

Tusen tack för ditt jättefina bidrag till min lilla utmaning!

Och LO-n till DIVA-uppvärmningen är hur härlig som helst, den också!

Ha en fortsatt fin vecka!

Linda sa...

Så flotte LO'er du lager :)
Linda

Gitte sa...

Rigtig flotte layouts.
Tusind tak for at du deltager hos card and Scrap.
DT-Gitte.

Heidi sa...

Flotte Lo'er du har laget!
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
Klem, Heidi:)

Netti sa...

Smukt layout du har lavet :) Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos card and scrap :)

Anita sa...

Herlig sommerlo i nydelige farger :=)
Takk for at du deltar i utfordringen hos card and scrap
DT-Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...