Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 12. januar 2014

Kort til 18-åring

På torsdag som var, ble min niese/guddatter 18 år!
Og da måtte hun jo selvfølgelig få kort.
Jeg fikk jo en god ide (mente jeg selv) om å finne bilder fra hun var født og til nå, et for hvert år, og lime disse i kortet. Da ble det klart ganske kjapt at det var ikke plass i et vanlig kort til alle bildene.
Så jeg laget et kort/minialbum av to papirposer fra Søstrene Grene, av de posene som man kan pakke varene i når man har handlet der, tror det er de minste posene jeg har brukt.
Uansett, stiftet disse to sammen, og brettet de til så jeg fikk flere sider å bruke.
Så var det bare å sette i gang og scrappe. :)




 
Laget en lomme i den siste siden, hvor det var plass til en tag med et stempletrykk på ene siden, og en hilsen fra oss på andre siden. :)
 
Utsiden av kortet.
Liker dette arket fra Pion Design så godt. :)
 
Kortet ferdig sammenbrettet og klart for overlevering. :)
 
Leverer dette til
 
Mandag i morgen, ny uke, nye muligheter.
Fridag for meg, da, har fortsatt langfri. :)
Ha en flott og kreativ uke! Klem!


5 kommentarer:

Unni A sa...

Fantastisk flott! Helt tydelig laget med masse kjærlighet :) Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap!
DT Unni A

Linda sa...

Kjempe flott kort. Utrolig gjennomført. Må være en veldig fonøyd 18 åring som fikk det :)

❤ Kaia sa...

NYDELIG kort....
Fantastisk bursdagsgave, håper jubilanten satte pris på det...

Klem fra Kaia

RitaK sa...

Så flott og personlig album du har laget. Takk for at du deltar hos NSHK. Klem Rita

Lene sa...

Nydelig kort fyllt av minner. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden. Mvh Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...