Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 23. januar 2014

To nye LOer, og scrappeshopping

Scrappet to nye LOer i går, storkoser meg med bilder og stæsj. :)
Denne første er bildet fra en ungdomsleir Silje var på i juni i fjor, hvor de fikk prøve å skyte med flere forskjellige gevær. Tøff som hun er, så prøvde hun det som var å prøve. :)
 
Niesa og broren min på tur ut for å lete etter fortøyningen til en av båtene.
Som sagt så virket de ikke helt enig om rofordelingen i båten. :)
 
 
Har shoppet litt scrappestæsj i år, mere blir det sikkert etter hvert.... ;)
Bånd og fotopapir fra Søstrene Grene (fotopapiret kostet 26,30 for 20 ark, og det er helt ok papir! Imponert!)
Bling (var egentlig to pakker, en er brukt)
Fotball- og Simpson merker fra H&M
 
Pakke fra ROX Stamps.
Maaaaaange slike små flasker som jeg bruker til førstehjelps skrinene mine. Kjekt å ha. :)
En del forskjellige blomster
6 pk med metallhjørner
 
Julesalg hos Panduro
Div stickers
Tagblokker
Clear Stamps m julemotiv
Washitape
Christmas book (til å scrappe i)
 
Div juleark
Stickersark m/alfabet og julestickers
Fredag i morgen, høres bra ut.... :)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Har ju sett de här LO-erna i forumet, men skriver gärna lite om dem en gång till.

Fantastiskt foto på skyttetjejen och så kul med lite större storlek på det också. Jättefin LO!

Skepp o'hoj är också härlig med vågorna och allt!

Och shoppingen... ja, vad ska jag säga om den... *S* ... det är ju så kul med nya saker att scrappa med, så kos deg!

Och ha en skön söndag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...