Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 7. april 2014

365; uke 14, og DIVA LOer for mars

Litt snøvær hindret ikke Silje fra å gå på ski sammen med en venninne. :)
 
1.april allerede, og jeg tilbringer kveldene med å se One Tree Hill.
 
Må være noe i lufta... men jeg har i hvert fall funnet ut at det skal ryddes både her og der.
Og ikke minst kastes!
 
Det lille påskeriset som Niklas hadde med fra sfo, har begynt å få blader. :)
 
På bytur og besøk hos Jordbærpikene med lille snuppa. :)
 
Endelig kom jeg meg ut for å gå tur igjen. MÅ ta meg selv i nakken nå, formen er totalt elendig for tiden.....
 
Søndagskos med nystekte hveteboller (og hodepine....)
 
Disse tre LOene var mine bidrag til DIVA mars inne hos scrapping.no.
Gikk ikke så veldig bra i avstemmingen, da, men, men...
Denne er av min manns nevø, som gjør seg til venns med en geit ved hjelp av litt brus. :)
 
Min niese som koser seg med cupcakes... :)
 
Aksel og Silje på skøyteturen vår i februar.
En kjempefin vinterdag. :)
Siste fridagen i langhelga, i morgen bærer det på jobb igjen, og til tannlegen! *grøss*
Ha en fin uke!

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Jättefina LO-er gjorde du till DIVA! Och dina dagboksfoton är lika trevliga som alltid. Gillar bilden av dej själv! Så glad o trevlig du ser ut (även om nu inte formen är den bästa, säger du själv)!

Cornelia sa...

Och just ja... jag känner lite som du, att det behöver röjas och städas lite varstans i huset. Men jag har INTE kommit igång ännu.... *S*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...