Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 20. april 2014

365; uke 16, og fire nye kort...

Mandagen ble det vafler til kvelds, til ungenes (og vår) glede. :)
Greit med litt påskeferie-kos. :)
 
Mens vi voksne var på jobb på tirsdag, ryddet Silje hele stua og kjøkkenet.
Etterpå bygget hun og broren hver sin hytte av tepper og stoler. :)
 
Ungene har laget kjempesøte påskekyllinger.
 
På påskebesøk i Dåfjord. Der traff vi blant annet denne lille goingen. :)
 
Ungene malte påskeegg, før de dro på påsketur til bestemor og bestefar.
 
Påskeaften hadde vi mildt sagt luftig vær...
Vind, snø, regn... Alt på en gang, og mye av det!
 
I dag har vi derimot hatt flott vær store deler av dagen.
Ungene har hatt det morsomt med båtene, og rodd masse.
Fin 1.påskedagm egentlig. :)
 
Jeg fikk bestilling på noen flere konfirmasjonskort, og de lagde jeg ferdig på fredag.
De er ganske like i oppsett, men jeg synes de ble ganske greie likevel. :)
 






Ha en fortsatt fin søndagskveld. :)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Ser ut som om ni haft en jättefin påskvecka!

Och konfirmationskorten är riktigt flotta, vart och ett av dem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...