Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 28. april 2014

365; uke 17, og en PL side :)

Jeg benyttet en kald og hustrig 2.påskedag til å gå meg en tur.
Friskt og godt, for så vidt, men litt kaldt, som sagt...
 
Måtte bake opp litt brød, da det plutselig var fritt i fryseskapet... :)
 
Niklas slapper av med PS3 og bilspill.
 
Nok en kontroll på øyelegesenteret, med litt positiv tilbakemelding. :)
 
Fredag, og helg.
Koser meg med jordbær og vaniljesaus. :)
 
Lørdagen var det prosjektdag i kulturskolen.
Da ble det laget kostymer, det ble danset, og det ble badet i bassenget. :)
Morsom dag å få være med på. :)
 
Silje og jeg var på besøk hos mamma, før vi skulle på vårfest i kirka. :)
 
Nok en side i PL stil, med bilder fra en førjulstur til byen med ungene i desember-12.
De fant noen små skulpturer utenfor biblioteket, som de bare MÅTTE posere på og ved siden av. :)
Den tiltaler meg mer og mer, denne måten å scrappe på.
Det er så gøy! :D
Ha en flott uke!
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...