Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 27. april 2014

To LOer og et kort :)

Jeg så en slikt kort som dette i bloggen til Cornelia, som hun hadde laget til en artikkel på forsiden til Scrapping.no.
Og jeg syntes kortet var så spennende at jeg måtte prøve å lage et slikt selv.:)
Pyntingen ble så som så, siden kortet ble laget i ganske full fart, men resultatet ble greit nok.
Malen til kortet finner du her. :)
 
Her er kortet brettet sammen, og flatt nok til å få plass i en konvolutt.
 
To av klaffene på "eska" er brettet ned, og man får sett litt av innholdet i kortet.
 
Kortet litt brettet ut
 
Og her er det ferdig utbrettet. :)
 
Baksiden av kortet, med skrivefelt.
 
Det har blitt et par LOer også.
Her en i 6x9, med bilder fra Tarjei's første bursdag. :)
 
Bytur med ungene, kino og shopping.
Ungene er stort sett i tullehumør når vi er i byen, så det er lett å få litt sprø bilder av dem. :)
Her har de funnet noen store solbriller på BR som bare måtte prøves. :)
Søndag og fri i morgen, høres veldig bra ut... :)
Ha en fortsatt fin helg.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Kul att du provade dej på det där skojiga kortet! Det blev jättefint, tycker jag!

Sköna LO-er på glada barn också!

Ha en fin söndag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...