Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 10. desember 2009

10.desember

Den store vaksinedagen for oss her i huset!
Aksel og ungene skulle avgårde og vaksineres mot svineinfluensa i dag, jeg skulle egentlig vente til mandag. Men mens vi var på jobb, fikk vi tilbud om å vaksinere oss i dag. Så alle mann på jobb dro bort puljevis, og ble vaksinert. Så nå sitter jeg har med øm arm, og er ganske glad for å få det ut av verden. :)
Ungene var kjempeflinke begge to. Vel Niklas var IKKE enig i sprøytestikket. Men det gikk å til slutt.

Her lager vi popsboller i kveld. Begge ungene var kjempeivrige og skulle lage.
Nam, dette er såååå godt!:D
Niklas med sprøyta han fikk på helsestasjonen etter å ha blitt vaksinert. Han var litt stolt av den sprøyta... ;)
Kalendere: Papirloftet kalenderen inneholdt et gjerde fra RiffRaff (regner jeg med)...
... og i Carrin kalenderen var det en metall sommerfugl, og små søte prima blomster.
Nå er det tid for True Blood!!! Ha en flott kveld! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...