Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 14. desember 2009

14.desember

Hadde siste innspurt med julegaveshopping i dag, så nå er jeg ferdig! Håper jeg da...
Men mener bestemt at alle er husket på. :)
Så nå holder jeg på å pakke inn gavene, så er det også gjort.
Etter en effektiv shoppetur til Tromsø, var det noen timer på jobb. Det begynner å fylles opp med kunder på butikken nå, regner med det blir bare flere og flere ettersom dagene går.
Og det er jo bare morsomt!:D

Kalendergaver: Carrinkalenderen inneholdt bubble stickers....
...og Papirloftet kalenderen inneholdt ribbon snaps.
Så nå er det tilbake til pakkingen, før det er tid for senga.
Ha en fortsatt koselig kveld. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...