Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 18. desember 2009

18.desember

Sliten nå, men ganske fornøyd med meg selv i dag. :)
Først en hektisk dag på jobb, så hjem og lage middag, og deretter vaska jeg huset. Med hjelp av ungene. Så nå er huset vaska til jul, og jeg kan sove lenge i morgen med GOD samvittighet!:D
Vinteren er kommet for godt, ser det ut til. Det har lavet ned i hele dag, og det holder fortsatt på, så i morgen skal jeg ta med Niklas ut i snøen og leke. Silje skal i bursdag til en klassekompis. Og så kan vi slappe av og kose oss i morgen kveld, og da er mannen hjemme igjen, regner jeg med.

Fine kalenderpakker i dag. Carrin kalenderen inneholdt journalingark fra Prima...
... og i Papirloftet-kalenderen var det primablomster! Kjempeflott!!! :)))
Det er helg, vi har fri, og skal bare slappe av.
Ha en fantastisk flott helg! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...