Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 6. desember 2009

6.desember

Søndag. 2.søndag i advent, og en smule dagen derpå... ;)
Julebordet i går var kjempemorsomt. For en gæærn gjeng jeg jobber sammen med, egentlig!
Tok det veldig pent, da, men har vært trøtt som en strømpe i hele dag. Så jeg gleder meg egentlig til å ta kveld snart.
Vi hadde bakedag i dag, bakte kakemenn og kvernkaker...nam!
Her er ungene i full baking, de var så flinke!
Som sagt 2.søndag i advent. Niklas skal tenne to lys. Han slet litt, så jeg måtte hjelpe littegrann. Han var så stolt over å få tenne lys. :)
Carrin-kalenderen i dag var metall pynt, ....
...og Papirloftet-kalenderen inneholdt Papirloftet brads. Meget fine.
Nu e det snart kvelden, trur jag... Kos dere! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...