Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 21. desember 2009

21.desember

I dag overrasket jeg ungene med kinotur. Vi dro og så Julenatt i Blåfjell, stor suksess hos storesøster!:) Lillebror derimot, var ikke helt enig i å sitte i den mørke kinosalen. Men han fulgte med på filmen, han syntes bare den var litt skummel... stort sett hele tiden... ;)
Men filmen var veldig bra, anbefaler den til alle. :)
Småtrollene våre.... :)
Var innom bloggen til 3ndypapir, og ble imponert over en juleoppskriftsbok som Carrin (tror jeg det var) hadde laget. Så jeg måtte lage min egen bok.
Har brukt vanlig papp fra en smartposteske til for- og bakside, og kraftkartong til sidene.
På forsiden har jeg brukt en melpose med julemotiv, faktisk... Passet jo bra til temaet. :)
Sidene er helt enkle, skriver oppskriftene inn med tusjpenn. Har brukt mest 3ndypapir ark til denne, med innslag av andre ark. Morsomt lite prosjekt. :)
Papirloftet kalenderen inneholdt i dag rynkete bånd.
Og Carrin kalenderen inneholdt metallfotohjørner og vintage pynt fra melissa frances.
3 dager til jul, ungene gleder seg vilt!
Heldigvis litt tid til å slappe av også, da...
Ha en fin kveld!

1 kommentar:

Gladie sa...

Så gøyalt oppskriftshefte! Stilig å bruk smartkartongen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...