Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 18. desember 2011

17.desember: bading og baking :)

Det har vært en koselig lørdag i dag; jeg og ungene var på besøk hos foreldrene mine. Der fant vi et stort juletre med masse lys, som ungene hadde det litt gøy med. Etterpå var vi i bassenget en tur. Morsomt å kunne gjøre sånt på en lørdag. :) Silje er blitt en kløpper i klatreveggen, når nesten opp til toppen.


Etter bassenget bakte vi sprutkaker/ kverkaker. Nam, de ble gode!

Lagde også ferdig troikahjertene, hadde sjokolade på dem. De ble også veldig, veldig gode... :)

Ha en fortsatt koselig lørdags kveld. :)

1 kommentar:

hanne sa...

Så moro med klatrevegg i svømmehallen! Det har jeg ikke sett før!
Nammm...de kakene så farlig gode ut..spesielt troikahjertene...deler du oppskrift, kanskje?
Riktig god jul til deg!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...