Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 31. desember 2011

30.desember: regninger, jobb og helg...

En dag igjen av 2011... Lurer på hva neste år bringer? Dette året har i hvert fall vært et merkelig år, på mange måter.
Satser i hvert fall på at neste år blir et bedre år kreativt sett. :) Skal prøve på mye mer scrapping. :)
Hadde siste dag på jobb i år, fri i morgen, hurra for det. :) Og lønna kom i dag, et par dager før tiden, hurra igjen.:) Eller kanskje ikke, når regningene var betalt, var det ikke mye igjen...
Ja, ja, det er vel sånn det skal være...
Ungene har vært ute i det flotte været med rattkjelkene sine i dag, og lekt sammen med vennene sine. Tror de storkoser seg. Skal prøve meg på å komme meg ut sammen med dem i morgen, hvis jeg greier å komme meg opp før det blir mørkt igjen, da... ;)
Har kjørt Aksel og naboene ned på puben, så nå skal jeg se en film, og kanskje finne frem noen scrappesaker? :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...