Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 29. desember 2011

29.desember: tv-spill, rydding og ny scrappepakke :)

Bare to dager igjen av året... Tiden flyr. Og bare to dager til jeg starter på et scrappeprosjekt på 2012, sterkt inspirert av en fabelaktig og produktiv scrapper. Men det kommer jeg tilbake til etter nyttår. :)
Nydelig vintervær i dag, håper det holder over nyttårshelga. Ungene fikk spill til ps3, et som Niklas også kunne spille, og det falt jo i smak.
Ellers har jeg ryddet litt i dag, fått julegavene våre sånn noenlunde på plass.
Jeg fikk også pakke i dag. Dette fikk jeg fra Bikuben, det er det jeg fikk for det ene gavekortet mannen gav meg til jul. Gleder meg til å bruke dette. Må si at Bikuben imponerer meg stadig vekk. Jeg tror det var på tirsdagen jeg bestilte dette, og i dag fikk jeg det. De er fantastiske når det gjelder å få pakker kjapt avgårde. :)
Ungene er i seng, og jeg ser på tv og leker meg litt med papirsysler. :)
Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...