Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 2. desember 2011

2.desember: fredag og helg, strikkegenser og diskotek :)

Det er fredag og helg. :) Høres egentlig veldig godt ut å si det... ;)
Ungene spratt opp i dag også, tror det kommer til å fortsette ut hele adventstiden.
I høst har jeg endelig fått surra meg til å strikke en genser til Niklas som jeg har hatt lyst til å strikke lenge. Og i dag festa jeg de siste trådene! Jippi! Fikk Niklas til å prøve den (noe motvillig, den klødde visst) så jeg fikk tatt bilde. Og den passa jo perfekt! :)
Kalendergaven min i dag var 16x16 konvolutter/ poser til kort o.l. Veldig bra, blir å gå en del av disse til julekortene, tror jeg.

Jeg var innom bloggen Henrikkes Kortkreasjoner, og der fant jeg steg-for-steg forklaring på denne flotte julekurven. Måtte prøve å lage den, og her er min variant:





Nå sitter jeg og venter på at snuppa skal komme hjem fra sitt første diskotek. Hun var så ivrig før hun dro, med klær og stæsj og greier. Håper hun har hatt en fin kveld. :)

God helg til alle! Klem!

1 kommentar:

Bodil sa...

Så flott genser du har strikket til gutten din. Tenker den blir god å ha utover vinteren.
Nydelig kurv du har lagd også.
god helg
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...