Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 10. desember 2011

9.desember; stress-fredag... Og helg... :)

Dette ble en stressa fredag, egentlig...
Hadde jobb i dag tidlig, men måtte først avgårde til legen ( har fått UVI, så derfor pencillin og tranebær på bildet...), tilbake på jobb, også avgårde på konferansetime på skolen.
Heldigvis bare go'ord å høre om gutten, så det var jo bra. :)
Tilbake på jobb igjen, hvor det var mye folk, pakker og post, feil på tippeterminalen osv...
Veldig glad når klokka ble halv 4, var godt å komme hjem.
Er begynt på noen kalendere som skal gis i julegave. Må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre dette... :) Og i morgen må jeg få ferdig julekortene... og pakke inn noe julegaver... Føler jeg er litt på etterskudd her, egentlig.
Ha en fin helg, da. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...