Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 28. desember 2011

27.desember: sløv, sløv dag... :)

I dag har vi bare sløvet rundt her hjemme. Ja, bortsett fra mannen, som har vært på jobb i hele dag. Jeg og Niklas har sett på tv, vært på dataen og spilt tv-spill stort sett hele formiddagen. Silje var på overnatting hos en venninne i natt, og kom hjem utpå formiddagen.
Jag har prøvd å rydde litt på scrapperommet mitt, men om det er noe fremgang, det tror jeg er litt for tidlig å si noe om enda... ;) Har fått rydda i blomstene mine, da. Så nå er de sortert etter farge. ;)
I morgen er det tilbake på jobb... Kunne godt tenkt meg enda flere fridager... Neste år, tror jeg vi sier. :)
Ha en fortsatt fin romjul.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...