Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 23. desember 2011

23.desember: lillejulaften, nissejobb og julepynting :)

Ah, siste dag på jobb før jul, og fri helt til onsdag! Det føles virkelig bra... :)
Fullt kjør på butikken i dag, masse folk som tok julehandelen. Alle vi ansatte stilte i nisselue :), alle var i godt humør, da er det moro å være på jobb. :)
Etter jobb pynta jeg en marsipankake, veldig enkelt og greit. Niklas kom hjem fra sfo med en kjempefin eske de hadde laget, full av små marsipanfigurer. :) Det var så koselig å få! <3
Og som alltid på lillejulaften, ble det grøt (med mandel til ungene og sjokoladenisser som premie), pynting av hus og tre, og pakkene under treet. Ungene var helt spinnville, julegleden har virkelig truffet dem nå. :)
Så nå er alt på plass, og jeg sitter bare og slapper av med en film.
Ha en fantastisk flott jul! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...