Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 13. desember 2011

12. og 13.desember; teaterforestilling, MAAAASSE snø, kakemenn og lussekatter :)

I går var vi på Hålogaland teater og så Et Juleeventyr. Helt fantastisk forestilling! Var så med i handlingen hele tiden, merket ikke at tiden gikk. :) Hvis den settes opp til neste år, skal jeg jaggu få den med meg en gang til. :)
Det har kommet masse, masse snø siste døgnene, men nå er det opphold, kaldt og fantastisk vintervær. Og kanskje det holder seg slik til jul?
I dag var det baking av kakemenn og lussekatter etter jobb. Det var morsomt å se ungene bake, de ordna stort sett alt selv. :) Flinke var de også.
Etter bakingen bar det ut i snøskavlene med dem, hvor de gravde ut hver sin lille snøhule.
De fikk hver sitt telys som de satte inn i hulene, det ble så koselig og fint. :)
Lagde ferdig fire kalendere i går, som skal gis i julegave. Enkle og greie kalendere...

... har brukt bilder som jeg har tatt selv, og enkle månedsoversikter. :)

Håper de vil falle i smak.

Nå er det straks natta, tror jeg. :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Travle dager hos dere også. Fine bilder fra juleforberedelser og annen moro :) Flotte kalendere du har lagd.
Jeg holder på med en kalender for neste år men vet ikke helt om jeg skal legge den ut i bloggen før etter nyttår.
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...