Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 24. desember 2011

24.desember: God jul til alle! :)

Endelig var dagen her! Ungene var helt spinnville i dag morres, da var det opp til siste kalenderpakke, julestrømper og Julemorgen på tv. Vi så Snekker Andersen, og Tre nøtter til Askepott, før det bar avgårde på julemiddag hos min søster og familien.
Kjempegod middag, og koselig selskap. Etter maten dro vi hjem og åpnet pakkene våre her. Ungene gikk opp i fistel over å få Playstation 3 hos oss. Og selv fikk jeg gavekort hos Papirloftet og Bikuben ;) så nå blir det scrappeshopping på nettet.
Nå er det filmtid og sofatid, vi er slitne alle sammen.
Ha en fortsatt god og fredelig jul. :)

1 kommentar:

banglamarie sa...

ønsker deg gode romjulsdager :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...