Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 19. desember 2011

18. og 19.desember: 4.søndag i advent, julekonsert, gavepakking og husvask

Igjen et to-dagers innlegg. Tiden vil bare ikke strekke til innimellom. Men, men.
I går var det 4.søndag i advent, og Silje's tur å tenne lysene. Med tunga rett i munnen, så gikk det bare flott. :)
Var på julekonsert i kirka, med det lokale koret, og et barnekor. Kjempefin konsert, massevis av julestemning. De var så flinke!
Det ble bakt rundstykker, og laget druesalat, også i går. Nam....
Også var det vel på tide å begynne å pakke inn julegavene, eller? Holdt på til 02.30, da ga jeg meg over...
... og da jeg sto opp i morres, var det bare å fortsette pakkinga. Tror også scrapperommet mitt trenger seg en totalrenovering, det ser ut som et katastrofeområde! Skulle hatt sånn "do not cross" -tape og satt opp foran døra... ;D
Hadde en seriøs oppryddings og vaske dag i dag. Så nå er det rent og pent overalt. Hurra! :)
Så spørs det om det holder til jul.
Håper alle får en fin siste uke før jul, kos dere! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...