Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 16. desember 2011

14. og 15.desember: "ny" butikk, juleklær, julegaver og julekort

Har visst sluppet opp for tid til å lage innlegg hver dag. :) Men skal prøve på det etterhvert nå.
I går var den nye delen av butikken vår klar for å tas i bruk, og da måtte jo de gamle kjølediskene ut. Gutta på jobb delte den likså godt i to og dro den ut. Og i dag kom leverandørene og fylte kjøle og frysedisker og skap med varer, så nå er set så flott der, at. Er en sann fryd å komme inn i den delen nå. :)
Gjorde ferdig en god del julekort i går, men...
... i dag oppdaget jeg at jeg manglet 11 julekort. Så da ble det hurtiglaging av flere julekort. Brukte 15x15 bazillkort, og mønsterark fra The Snowman blokka. Disse passet flott til kort, med et god jul-stempel på. :)
Fikk pakket inn gavene som skulle sendes, fristen er i morgen, så rekker det akkurat.
Skrev også på julekortene, så det er også gjort. Og har også fått julekjolen i hus, så nå er en del ting på stell her.
Skal bake litt til helga, tror jeg, litt kaker og rundstykker, kanskje. Og MÅ få pakket inn julegavene! Det er virkelig på tide!
Julekortene jeg gjorde ferdig i går...

... og julekortene jeg lagde i dag. :)

Ha en flott helg, alle sammen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...