Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 5. desember 2011

5.desember: vintervær, "rydding" og jobb

Fantastisk flott vintervær her i dag, og jeg tilbrakte dagen... inne. Fant ut at jeg måtte støvsuge, så måtte jeg vaske kjøleskapet, rydde i klesskapet... Fikk laget noen julekort i dag da, må bare få gjort de helt ferdig senere.Men tror vel at scrapperommet mitt trenger seg en ordentlig opprydding nå...;)
Kveldsjobb i dag, butikken begynner å bli bra full av julevarer og sjokkselgere. Trangt, ja...
Men nå er det ikke lenge til den nybygde delen av butikken er ferdig. Blir så bra med mere plass!
Nå er det natta, skal til Tromsø og frisøren i morgen. Gleder meg! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...