Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 16. desember 2011

16.desember; husvask, kakedeig og konfekt :)

At man ikke lærer! Sent oppe i går = trøtt som en strømpe i morres...
Var og vasket hos min mamma og pappa. De kommer hjem neste torsdag for jula, og da er det jo greit at det er ryddig og rent der. :)
Satte i gang med å lage kakedeig da jeg kom hjem, så i morgen skal det lages sprutkaker/kvernkaker. Etter at deigen var ferdig, begynte jeg likså godt å lage julesnop.
Oreokonfekt, og troikahjerter. :) Oreokonfekten er ferdig, den ligger bare til tørk. Troikahjertene ligger i frysa, de mangler sjokoladen.:)
Nå blir det tv-kveld og semifinale i håndball-vm. Heia Norge! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...