Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 4. desember 2011

4.desember: litt julevask, pårørendefest og julegavepakking.



Godt med søndag når man kan sove lenge... :)
I dag har jeg vasket et skap og rydda i en stor bokhylle. Det er så lett å bare stappe alle srk og bøker man har "til overs" inn i hylla, dermed ble den stappfull av rot. Men nå er den ryddig og fin. :) Håper bare den forblir sånn...
Bakte kake til en pårørendefest nede på sykehjemmet. Det var kjempekoselig, masse folk som var kommet det. :)
Niklas insisterte på å tenne fakler i dag, så det måtte vi jo bare ha, da. Er jo koselig med lys og fakler nå i mørketiden. Det blir ikke så mørkt, da... :)
Kvelden sluttet vi med å pakke inn julegavene som ungene kjøpte i går. Så da var det unnagjort, og da var det bare resten av pakkene igjen å pakke inn...



Kalenderpakken i dag var forresten metall fotohjørner. Kule. :) Og i går fikk jeg perlebånd. :)


Natti-natt. :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Så koselige bilder av førjulssysler.
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...