Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 15. mai 2013

14.mai, og kurv med sjokolade :)

Siden været var så bra i går, bestemte jeg meg for å klippe ned hekken vår.
Niklas var ivrig med å hjelpe meg å klippe og bære vekk kvistene.
Flinke lille gutten :)
 
Fikk forespørsel om å lage noe som kunne loddes ut som premie i et lotteri.
Tenkte en stund, og dette var det jeg kom opp med;
En kurv fylt med twist, pakket inn i cellofan. :)
Ble godt fornøyd med denne, egentlig.
Leverer denne til
Har latt meg inspirere av blå og brun/beige fargen på bildet.





Sliten etter en lang dag.
Begge ungene har vært på fotballkamp i dag, Silje har hatt teater, lekser skulle gjøres, jeg har vært hos mamma og pappa... Phu!
Niklas sitt lag tapte sin kamp, mens Silje og laget derimot vant!
Ny kamp neste uke, sesongen er for alvor i gang! :D
Tv-tid nå, før sengetid...
Fortsatt god uke!

3 kommentarer:

Janine sa...

Such a pretty basket. Love the shape. Thanks for sharing it with us at Anything Goes.
Hugs, Janine xx

Karin Lovise sa...

Så nydelig kurv du har laget! Tusen takk for ditt bidrag hos hobbygarasjen.no sin utfordringsblogg.
Klem fra Karin Lovise

pia iris sa...

en aldeles nydelig kurv som det så ut til å være litt jobb med.
takk for bidraget til hobbygarasjen.
klem pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...