Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 17. mai 2013

15.mai, et kort og en LO :)

Kveldsvakt på butikken på 16.mai... Er et helt lite sirkus i seg selv...
Hjelpe meg så mye kunder som var innom butikken!
Sliten nå, etter først å ha vaska huset og etterpå på jobb...
Bildet fra i går, glade og stolte jenter etter din første kamp og seier i sesongen. :)
Blir spennende å følge dem videre.
 
De siste tingene jeg lagde på treffet i Tromsø.
Et konfirmasjonskort til jente.
Liker dette motivet så godt. :)

 
Og en LO med bilde av Silje fra sydenturen i fjor. :)
Nå er det velfortjent sofa og tv-tid, før det er leggetid før den store dagen i morgen.
Ønsker alle en flott 17.mai feiring i morgen. :)
Klem!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...