Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 6. mai 2013

4. og 5.mai

Vi hadde en fine helg, med bra vær både lørdag og søndag.
Lørdagen hadde Niklas det kjempegøy med å blåse såpebobler ute på verandaen.
Det var bobler overalt en stund... :)
 
I går var jeg på scrappetreff på K1 i Tromsø.
Kjempekoselig treff, fikk produsert litt av hvert, og vant noen små premier.:)
Trivelig å kunne samles flere kreative damer. Man blir så inspirert av å se hva andre lager. :)
Har vært i Tromsø i dag også. hele dagen, så kjenner meg litt sliten for øyeblikket...
Tidlig opp på jobb i morgen, så skal legge meg ganske snart.
Ha en fortsatt fin uke. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...