Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 2. mai 2013

30.april, mai forside og 5 konfirmasjonskort til gutter

Vi får inn masse nytt på butikken rundt denne tiden på året, og nå har vi fått inn disse godsakene. :)
Måtte bare kjøpe med meg disse cupcakesmixene hjem, er en stor fan av Manuela's blogg og bøker, så måtte jo prøve om de var gode. :) (Og det var de, nam!)
 
Det var siste dagen i april, vi har begynt på en ny måned, og her er forsiden på mai-albumet mitt. :)
 
Fikk bestilling på tre konfirmasjonskort til gutter, + at jeg trengte to stykker selv.
Så det er det jeg har gjort de siste to dagene. :)
Kortene er ganske like, orket ikke å "finne opp kruttet" for hvert kort.
Ble ganske godt fornøyd, da. :)
Leverer dette til
Har brukt begge deler. :)

 
Leverer dette til
Har brukt metalltape på kartong, og stanset ut tannhjul av den.

 
Leverer dette til

 
Leverer dette til



Da var det en jobbdag igjen, før langfri. :)
Skal bli godt. Bytur i morgen før jobb, med frisørbesøk, scrappetreff på søndag, og nok en bytur på mandag... Hektisk langfri, men, men... :)
Ha en fortsatt fin uke.

6 kommentarer:

Bodil sa...

Her var det mange flotte kort ☺

Maya sa...

For et råkult konfirmantkort! Takk for at du tok utfordringen!

Gry-Heidi sa...

Stilig konfirmasjonskort!!
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

Klem, Gry-Heidi

Jeanette sa...

Så nydelige og røffe konfirmasjonskort! Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. KLem Jeanette :)

Linda sa...

Herlig med alle stjernene! Takk for at du tok utfordringen vår hos That`s just so cute

Stine sa...

Så masse flotte kort du har laget! Knallstilige!

takk for et flott bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...