Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 4. mai 2013

2.mai, og London-guide :)

Var hos frisøren i går. Holder på med prosjekt bli blond igjen, og det går gradvis fremover. :)
Ble kjempefornøyd, både med klippen og fargen. :)
Greit å starte våren med noe nytt. :)
 
I påvente av at tiden skal gå frem til vi skal til London, har jeg laget en egen guide til byen. :)
Har tatt en liten notisbok med stive permer, laget en enkel forside, og skrevet opp og limt inn ting jeg vil få med meg, hvor ting er, adresser osv.
Et kart over undergrunnen har jeg også limt inn.
Tenkte jeg skulle slippe den store London boka, denne er mye enklere å ta med seg. ;)
Fredagskveld, frihelg, ferdigvasket hus, favoritten gikk til finalen i Idol...
Blir en bra helg, dette. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...