Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 7. mai 2013

6.mai, og en LO

I går dro jeg, Line og Tarjei til Tromsø, med hunden til mamma, som skulle til dyrlegen for å klippes.
Det ble en hel dag i byen, med shopping, kjøring hit og dit, amming, bleieskift, slitne voksne, smilende baby... og en stk nyklipt pussig liten hund. :)
Som by the way ble litt full av narkosen, tror jeg...
 
En av LOene jeg scrappet på treffet på søndag.
Niklas og jeg var i Tromsø i fjor en junidag, og da var Niklas så gira på å ta Ishavstoget, at det ble sightseeing i Tromsø på oss... :)
Leverer denne til
Toget og bokstavene er QK dies.
Nå er det tv-kveld, før tidlig sengetid...
Er ikke helt i form, og det passer såååå dårlig.... :(
Fortsatt god uke!

2 kommentarer:

Bodil sa...

Koselig med hverdagsbilder og en flott LO du har lagd :)

Cornelia sa...

Jättefin LO med perfekt dekor i form av tåget! Glada, härliga färger och fint foto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...