Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 19. mai 2013

17. og 18.mai

Ungene kledt i finklær, klar for å spise masse is, leke med venner, og bare kose seg med å feire 17.mai. :)
Vi hadde en kjempefin dag, flott vær og ungene kosa seg glugg i hjel.
Og da er jo alt bare perfekt. :)
 
Været i går var ikke like bra, kan man trygt si...
Først på jobb, hvor det var et sabla kjør med masse kunder...
Så på fotballkamp, som ikke gikk så bra for hjemmelaget.
Og når det gjelder været... Dro på meg dunjakka for å se kampen... :)
Og i går kveld tok jeg bilder av en flokk med fugler som har funnet ut at treet på tomta vår er en fin plass å sitte og spise, og kvitre masse. :)
Morsomme, tjukke fugler. :)
Var sliten etter gårdagen, så sove bort halve dagen i dag.
Men, men...
I morgen er en ny uke, og fridag... For noen.
Jeg må på jobb, juhu...
Uansett, ha en flott uke!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Fina bilder, precis som vanligt. Härliga ungar, glada och goa ser de ut att vara!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...