Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 28. mai 2013

27.mai, og en LO :D

Niklas på vei hjem fra fotballkamp i går kveld.
Greit å bo så nærme det meste, så ungene bare kan bruke syklene for å komme seg dit de skal. :)
Kanskje jeg skulle finne min sykkel igjen? :)
 
Og.... Jeg har scrappet! YAY for meg!
Det ble en enkel og grei LO, med bilder av niesa mi, som drev og tullet til ære for fotografen. :)
Synes bildene ble så kule at de bare måtte scrappes. :)
Morsomt å scrappe litt igjen, skal prøve å få gjort mer av det nå.
Tv-kveld i kveld, med frustrasjon over avslutning på Grey's Anatomy sesongavslutningen...
Tror jeg må hente meg jordbær for å roe meg ned med... ;)
Ha en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

Kokosbollerina sa...

Herlig LO med kule detaljer! Ha en flott onsdag! :)

Bodil sa...

så flott Lo, fint at du har fått scrappet litt igjen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...