Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 13. desember 2009

13.desember

Lucia-dagen i dag, og 3.søndag i advent. :)
Ble ikke noe Lucia tog på oss, siden det var søndag i dag. Niklas kunne gått sammen med barnahage ungene, men han nektet på det, og jeg tvang han ikke. Så vi bakte lussekatte her hjemme, og har spist opp stort sett alle sammen nå i kveld. ;)

Et lite minialbum jeg har laget til juleverksted på Minneriket, med temaet ønskelista mi til jul... :) Kanskje æ får nokka av dette, kæm som veit?






Carrin kalenderen i dag var ghost shapes, blomster.
Og en blingswirl i Papirloftet kalenderen. Kjempeflott!
Nå er det litt film og sofa en stund, før vi går og køyer. Ha en fin kveld.

1 kommentar:

Pia sa...

Så fantastisk flott ønskeliste du har laget! Jeg er imponert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...