Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 5. desember 2009

5.desember

Ferdig på jobb for i dag, nå skal vi snart på julebord! Gleder meg til det, god mat og trivelig selskap.:)
Hadde en litt hektisk dag i dag. Først på jobb, så hjem og lage to kakedeiger til i morgen, og etter det pyntet vi pepperkakehus, jeg og ungene.
Her er de veldig klare for pyntinga.
Som alltid var Niklas mere opptatt av å spise pynten i stedet for å pynte huset, men vi ble da ferdig pyntet. Var vi ikke flinke? :)
Kalenderene mine i dag;
Carrinkalenderen inneholdt fiiiiiiiine blomster fra Prima! Nyyyyyydelige var de! :D
Og Papirloftet-kalenderen var også blomster, hvite sådan. Kjempeflott! Liker blomster... ;)
Men nå må jeg vel gå og gjøre meg klar for julebord, ellers blir jeg igjen hjemme... Og det ville jo ikke vært så gøy....
Ha en flott lørdagskveld!

2 kommentarer:

Jannhild sa...

Hei på deg Aquarell!
Å så koselige bilder av ungene dine!! De er jo så søte :)
Kjempeflott pepperkakehus de har pyntet også!!

Håper du koser deg på julebordet!!

Klem og ha en flott søndag i morgen :)

Gladie sa...

Flott pepperkakehus! Håper du har en fin søndag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...